مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: اولویت نخست برنامه های شرکت افزایش بهره وری و راندمان کار و توجه ویژه به منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان است .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی روز جمعه (دوم آذرماه) در نخستین نشست مشترک هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت افزود: بر این اساس توجه به مسائل فرهنگی، ورزشی و رفاهی همسو با موارد حقوق و مزایای مجموعه کارکنان مورد تاکید می باشد.

وی تحقق این نکات را در افزایش انگیزه ، بهره وری و رضایتمندی کارکنان بسیار اثر گذار دانست و اظهار کرد: توجه به حل مشکلات کارکنان و تکریم همکاران باید سرلوحه کار همه مسئولان شرکت باشد.

موسوی در تشریح تاریخچه فعالیت شرکت گفت: تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی موجب شکل گیری و گسترش صنعت حفاری در ایران شد و این شرکت گنجینه ای ارزشمند و ماندگار برای صنعت نفت کشور محسوب می شود.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نقش صنعت حفاری در دستیابی به مخازن و استخراج نفت و گاز و ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان سختکوش این شرکت در پاسخگویی به برنامه های شرکت ملی نفت ایران در زمینه حفر چاه های نفت و گاز ، افزود: تفاهم، همدلی و هم افزایی در کار موجب سرعت عمل، بهبود کیفیت و استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانمندی های موجود می گردد.

وی داشتن برنامه و جدول کاری را بخشی از سرفصل های راهبردی در پیشبرد اهداف کلان شرکت عنوان و خاطرنشان کرد: این شرکت در چهار دهه گذشته به همت مدیران، متخصصان و کارشناسان مجرب و کارکنان کارآمد توانست نقش بسیار مهمی در عملیات حفر چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور ایفا نماید.

موسوی با تاکید بر لزوم اهتمام به آموزش های فنی و تخصصی کارکنان و آشنایی و کاربست آخرین فناوری های روز، گفت: صنعت حفاری صنعتی تکنولوژی محور است و می بایست برای روزآمدی شرکت فعالیت ها و عملکرد ها در هر بخش به صورت کارشناسی و با تهیه نرم افزار های مرتبط رصد و پایش شود تا خروجی داشته باشد.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با توضیح اینکه فرآیند ها و فعالیت های شرکت باید بر پایه اصول مهندسی و در جهت بهبود مستمر و افزایش راندمان کار باشد، افزود: از نکاتی که بسیار مورد تاکید است لحاظ نمودن انضباط مالی و عملیاتی در سرلوحه کارها و در تمام بخش های شرکت می باشد.

وی توسعه فعالیت های شرکت و ارایه خدمات به شرکت های متقاضی داخل و خارج از کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این ارتباط بخش بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت باید به طور فعال به موضوع ورود و از ظرفیت های بالفعل شرکت به نحو شایسته استفاده نماید.