[ad_1] مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش رطوبت و وقوع شرجی با شدت و ضعف تا اواخر هفته جاری خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: به علت جنوبی شدن جریانات جوی، افزایش رطوبت و وقوع شرجی در نیمه جنوبی و بعضا مرکزی با شدت و ضعف تا […]

[ad_1]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش رطوبت و وقوع شرجی با شدت و ضعف تا اواخر هفته جاری خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: به علت جنوبی شدن جریانات جوی، افزایش رطوبت و وقوع شرجی در نیمه جنوبی و بعضا مرکزی با شدت و ضعف تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در این مدت در بعضی ساعات، افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی و بعضا احتمال رگبار و رعد و برق خفیف و پراکنده به ویژه طی اواسط هفته تا اواخر هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع شرجی در صبح امروز گفت: میزان رطوبت صبح امروز در ماهشهر 91 درصد، هندیجان 81 درصد، امیدیه 69 درصد، شوش 67 درصد و دزفول 64 درصد گزارش شده است.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایستگاه رادار اهواز و آبادان با 48.4 و ایذه با 22.2 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 و 47 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا