گیت بوستان و هتل و مجموعه ورزشی گیت بوستان از روز گذشته محلی برای دوستداران این تیم ارزشمند بود. از اتوبان منتهی به این مجموعه گرفته تا داخل مجموعه گیت بوستان مملو از دوستداران پرسپولیس بود که به نحوی شایسته توانستند تیم قهرمان خود را تشویق کرده و عکس های یادگاری بیندازند.

مدیر ساب مهندس فرهاد دارابی است، مدیری بی ادعا و قوی که از زمان تصدی این پست تا کنون توانسته ساب را به اوج رسانده و محموعه این گیت بوستان تا کنون پذیرای بسیاری تیم های مطرح کشور و مدیران ارشد نظام باشد. ضرورت دارد از چنین مدیری تقدیر ارزشمندی صورت گیرد تا سرمشقی برای آمورش به مدیران پر سر و صدا و بی عمل باشد.

لازم است به مدیران محترم خوزستان عرض کنم که چنین مجموعه ی ارزشمند و بسیار زیبا در خوزستان نداشته ایم. از مدیران محترم و نمایندگان خوزستان مصرانه خواهشمندم مدیرعامل این مجموعه را تشویق نمایند.

از اتوبان منتهی به گیت بوستان تا درون گیت و جلوی درب هتل هوادران پرسپولیس آمده بودند تا تیم قهرمان خود را ببینند و تشویق کنند. بدیهی است که اداره چنین سیل جمعیتی به این سادگی نبوده و کا ر به جایی رسیده بود که مدیر مجموعه خود نیز در این محل آمده بود و سعی شد با هوادران به صورتی شایسته برخورد شود.

با هماهنگی مدیر محترم ساب، مهندس فرهاد دارابی که چنین مجموعه ارزشمندی را مدیریت می کند که آبروی خوزستان است نهایت تشکر را دارم که باعث شد ما تا درون هتل رفته و همراه این تیم باشیم.

در حالی پرسپولیس به مصاف استقلال آمده که چندین مهره کلیدی این تیم غایب است. اما برانکو استانکویچ این تیم را با روشی کاملا حرفه ای و مدرن آموزش داده است که در هر حالتی بدون بازیکنان مطرح نیز بازی خوب و زیبای خود را ارائه می دهند.

پرسپولیس با سر مربی ارزشمند خود و نیز کادر فنی بی نظیر و متعصبش از جمله کریم باقری و خردبین بدون شک در کشور حریف قدر نخواهد داشت و همه سد ها را خواهد شکست.

بدون شک پرسپولیس قهرمان بی چون و چرای این فصل خواهد بود زیرا سعی کرد با متد مدرن و مربی ارزشمند اروپایی تیم را به اوج برساند.