مدیر شرکت ساب گفت:استان خوزستان سرشار از جاذبه ها و پتانسیل گردشگرىا ست،ب نابراینن یازمندت وجه هرچهب یشتر متولیان گردشگرى استانب ها مر گردشگرى هستیم.

دارابى اظهار کرد: صنعت گردشگرى یک صنعت درآمدزاست که چنانچه درست به آن پرداخته شود مى تواند زمینه ساز اشتغال و رفع فقر زدایىب اشد.
وى با اشاره به مغفول ماندن صنعت گردشگرى در خوزستان گفت: همایشن قش گردشگرى درت وسعها قتصاد مقاومتى راب ا هدف معطوف کردن هرچه بیشتر متولیان و مسئولانا مر گردشگرى بها ین صنعت مهم که رشد و توسعه آن مى تواند تأثیر بسزایى در اقتصاد مقاومتى داشتهب اشد،ا ست.
مدیر شرکت ساب با اشاره به همکارى انجمن سفیران گردشگرى خوزستان و شرکت ساب در برگزارى این همایش بیان کرد: همایش
به منظور تبیین و تشریح نقش اثرگزار صنعت عظیم گردشگرى به لحاظ ماهیت در آمدزا و ظرفیت بسیار بالاى آن در بعد اشتغال برگزار مى شود تا نشان دهیم توسعه گردشگرى مى تواند عامل مهمى در پیشبردأ هدافت وسعها قتصاد مقاومتى داشتهب اشد.
مدیر عامل شرکت رفاهى خدماتى و پشتیبانى ساب در بخش دیگرى از سخنان خود گفت: هدف شرکت ساب مادىن یست. ماب ا دید معنوى و توسعه ى گردشگرى در استان وارد شده ایم و هدف مان اعتلاى استان خوزستان در موضوعات فرهنگى و خدمت رسانى به مردما ست به همین دلیلا ین مراکزب ا کمترین هزینه وب هترینا مکاناتب ه خانواده هایى که قصد اقامت در این مراکز را دارند، ارائه مى شود.
دارابى گفت: شرکت ساب با موضوع خدمات رفاهى، اجتماعى، توریستى و خدماتى راه اندازى شده و خدمات دهى آن براى عموم
مردم و اجتماع است.
وى با اشاره به امکانات شرکت ساب در زمینه ى گردشگرى و جذب توریست خطرنشان کرد: این شرکت امکاناتى در سطح استان دارد که بعضا در کشور بى نظیر است. بیش از ۲۰۰ گونه ى گیاهى زیر کشت در این مناطق و درخت هاى میوه و طبیعت بکر، ساخت جزیره و هتل پلاژ در بهبهان، پلاژهاى گردشگرى مارون، هتل با سرویس ها و تاسیسات خنک کننده با استانداردهاى روز جهان و وجود بهترین کشتى هاى رفاهىب اا ستانداردهاى جهانى، فروشگاه،ا مکانات ورزشى با تخفیفاتا ز جملها مکاناتىا ست که درا ین منطقه وجود دارد.
مدیر عامل شرکت سابب اا شاره بها ین که هدف ساب معرفى پتانسیل ها و ظرفیت هاى استان در زمینه ى گردشگرى، در کل کشور است، بیان کرد: در بخش گردشگرى ساب، شاید بتوانیم تمام موضوعات صنعت گردشگرى را براى جذب گردشگر پوشش دهیم. وىا ز ورزش به عنوان دیگر زمینه ى فعالیت هاى ساب نام برد و اذعان داشت: از لحاظ فعالیت در دیگر بخش هاى خدمات رفاهى، فعالیت در رشته هاى ورزشى استغ به نحوى که در گیت بوستان اهواز و در مجموعه شهرستان ها، در کنار پکیج گردشگرى بحث ورزش را داریم.